Spelmagazijn > Nederlands > Menu > Evenementen > De Uitdaging > De Uitdaging 9 > Correspondentie vooraf |
Datum:
16 september 2006 |
De Uitdaging 9
Correspondentie vooraf
In april is de eerste informatie e-mail verzonden aan de eerste koppels die zich aangemeld hadden.
"Hieronder volgen in het kort een aantal belangrijke zaken
voor de dag zelf:
- Startplaats is Utrecht CS. De uitdaging is zowel met openbaar vervoer als per
eigen auto goed te doen. Het tijdstip waarop je wordt verwacht zal rond 09.15
uur zijn, kan mogelijk iets later of iets eerder worden. De opdrachten zelf
eindigen omstreeks 19.15 uur zodat je 10 uur de tijd hebt voor de 100 vragen
en/of opdrachten.
- We eindigen ergens in Nederland. De exacte locatie wordt op de dag zelf bekend
gemaakt. We proberen de dag zodanig in te delen dat iedereen rond 22.00 uur 's
avonds richting huis kan vertrekken, zodat ook treinaansluitingen nog gehaald
kunnen worden.
Wat kun je doen ter voorbereiding? Lees de verslagen op de websites van Spellenstapel en Spelmagazijn voor een indruk hoe zo'n dag verloopt. Je krijgt de vragen op een cd uitgereikt, dus een (draagbare) cd-speler kan ook handig zijn. Daarnaast een tas/rugzak om eten en drinken voor jezelf in mee te nemen maar ook voor de diverse spullen die je verder op die dag nodig hebt. Toegestaan zijn ook laptops en digitale camera's. Aan het eind van de dag moeten alle opdrachten wel op papier worden ingeleverd! Dus dat betekent dat als je foto's moet maken je ook rekening moet houden met ontwikkeltijd en als je je antwoorden in een laptop bijhoudt, dat je ook ergens die antwoorden moet printen. Dat kan niet meer op de eindlocatie. Noodzakelijk is een mobiele telefoon. Vanuit de organisatie willen wij je die dag kunnen bereiken.
Voor de deelname aan de uitdaging vragen we om een inschrijfgeld van 5 euro per team. Rond augustus kun je de e-mail verwachten met de betaalgegevens."
Op 1 augustus is de tweede informatie e-mail verzonden aan de aangemelde koppels.
"Hier zoals beloofd weer een kleine update van de Uitdaging
2006.
Zoals je misschien ziet, is het mailadres gewijzigd.
Let erop, dat je je mail dus niet naar het verkeerde adres stuurt. Het verkeerde
adres is: hi@ha.com (*hihi*).
Maar nu even zonder gekheid: we hebben intussen al een behoorlijk deelnemersveld...
1. Rutger en Ronald
2. Yolanda en Miranda
3. Tom plus partner
4. Sacha plus partner
5. Pieter en Anna
6. Deborah en Alexander
7. IJsbrand en Edwin
8. Bob en Nienke
9. Stefan en Robert
10. Patrick plus partner (onder voorbehoud)
De strijd kan dus beginnen! Maar voor deze slag om roem, eer en de beker kan losbarsten, willen we nog wat gegevens van jullie hebben.
Graag ontvangen we:
- per e-mail --> je gegevens en die van je uitdagingpartner: naam, achternaam,
adres en minimaal 1 mobiel nummer.
- per giro --> 5 Euro per team. Deze 5 euro overmaken voor 30 augustus. Vermeld
als omschrijving de voornamen van jou en je partner erbij.
Binnenkort meer nieuws... Grtz, de Organisatie"
Op 16
augustus volgde nog een derde informatie e-mail aan de aangemelde koppels:"Ha Deelnemers,
Nog een maand en dan is het zover: de uitdaging 2006. We staan vanaf kwart over 9 's ochtends op jullie te wachten ONDER het informatiebord op Utrecht CS. Voor de zekerheid hebben we een foto van dit bord met de goede tijd bij deze mail gevoegd. Om 5 over half 10 worden de CD's uitgereikt, dit is dus de tijd waarop de uitdaging echt begint! Zorg dat je er dan bent, want anders verspil je kostbare tijd...
Wie hebben zich intussen al gemeld?
1. Rutger en Ronald
4. Sacha en Henk-Jan
6. Deborah en Alexander
8. Bob en Nienke
7. IJsbrand en Edwin
De volgende teams hebben zich nog niet gemeld, maar ik verwacht dat dit mede door de vakantie komt:
2. Yolanda en Miranda
3. Tom plus partner
5. Pieter en Anna
9. Stefan en Robert
10. Patrick plus partner
Van hen zie ik nog graag (liefst voor 30 augustus):
- per e-mail --> je gegevens en die van je uitdagingpartner: naam, achternaam,
adres en minimaal 1 mobiel nummer.
- per giro --> 5 Euro per team. Deze 5 euro overmaken voor 30 augustus. Vermeld
als omschrijving de voornamen van jou en je partner erbij.
Grtz, de Organisatie"
Op 1 september volgde de vierde informatie e-mail aan de aangemelde koppels:
"Hi Kandidaten,
Na maanden voorbereiding is het eindelijk september geworden, de maand van de uitdaging. Intussen is de CD opgenomen, de teams zijn bekend... iedereen heeft betaald en een weg terug is dus niet meer mogelijk!
De volgende 10 teams doen mee:
* Rutger en Ronald
* Yolanda en Miranda
* Sacha en Henk-Jan
* Pieter en Anna
* Deborah en Alexander
* IJsbrand en Edwin
* Bob en Nienke
* Stefan en Robert
* Patrick en Patatina
* Danny en Willem
Nu nog even wat praktische zaken:
- de vragen en opdrachten worden je op 1 CD aangeleverd, een diskman om deze af
te luisteren is erg handig.
- antwoorden moet je aan ons op papier aanleveren, de attributen om dit voor
elkaar te krijgen dien je zelf te verzorgen.
- de mobiele telefoon waarvan je het nummer aan ons opgegeven hebt, moet je
zaterdag 16-9 binnen handbereik houden.
- de organisatie is op 16-9 bereikbaar op het nummer: 06-XXXXXXXX (echt waar,
alleen op die datum)
- zorg dat je uiterlijk om 5 over half 10 onder het informatiebord op Utrecht CS
staat, dan start de uitdaging. We wachten wel op de
laatkomers, maar de andere deelnemers ontvangen hun CD wel op dat tijdstip (en
geloof ons... je gaat sowieso al tijd tekort komen).
Verder kunnen we jullie aanraden nog even verslagen van voorgaande uitdagingen door te nemen: http://www.spelmagazijn.nl/nl/activ19.html
En tot slot... de gehele mailwisseling en alle informatie over specifiek
deze uitdaging kun je ook terugvinden:
http://www.spelmagazijn.nl/nl/uitd09.html
Mochten er nog vragen zijn, dan kun je die per mail altijd aan ons stellen.
Tot zaterdag 16 september!
Grtz, de Organisatie"
En 10 september werd de laatste informatie e-mail verstuurd aan de aangemelde koppels:
"Ha Gedaagden,
Nog 6 dagen en dan is het de dag van de Uitdaging. Kijken jullie er al naar uit? Wij als organisatie wel, het is voor ons de afsluiting van een kleine anderhalve jaar voorbereiding. Natuurlijk zijn we niet constant bezig geweest, maar de afgelopen twee maanden waren behoorlijk intensief kunnen we jullie vertellen.
De reden van dit mailtje is tweeledig:
1 - er is nog een team bijgekomen (overigens is de inschrijving nu ECHT
gesloten) en
2 - we hebben nog wat tips voor jullie.
Het nieuwe team bestaat uit Ronald en Jessie. Hier zijn alle teams
nog even op een rijtje:
* Rutger en Ronald
* Yolanda en Miranda
* Sacha en Henk-Jan
* Pieter en Anna
* Deborah en Alexander
* IJsbrand en Edwin
* Bob en Nienke
* Stefan en Robert
* Patrick en Patatina
* Danny en Willem
* Ronald en Jessie
Tips en trucs:
Je doet aan de Uitdaging mee en je neemt mee…
* fototoestel
* goede schoenen
* diskman / laptop (om de CD af te spelen)
* pen en papier / laptop (om vragen en antwoorden te noteren)
* tas / rugzak (om eten, drinken en de raarste dingen in mee te slepen)
* mobiele telefoon (zorg dat-ie opgeladen is!)
* horloge (en kom niet te laat!)
* geld / pinpas (tenslotte is niks voor niks)
* gezond verstand (niet helemaal noodzakelijk, maar af en toe handig)
* mooi weer (dat is wel fijn voor de organisatie, want die zit natuurlijk de
hele dag op een terrasje)
En hoe je het beste deze dag kunt aanpakken? Dat kunnen wij je niet per mail vertellen… alles staat op de CD: luister deze af tot zover je nuttig acht en stel je teamplan op. We hebben niet voor niets voor een team-opzet gekozen: teams mogen opsplitsen, als je er maar voor zorgt dat je aan het einde van de dag op dezelfde plaats uitkomt. Een half team op de eindlocatie doet niet mee voor de punten - bijzondere gevallen daargelaten natuurlijk.
Tot zaterdag!
De Organisatie"
De Uitdaging 2006
Andere Uitdagingen in Spelmagazijn:
|
Met dank aan Sandra voor de beschrijving